NAUJIENA! Praktinis seminaras "Integruoti pardavimų kanalai ir marketingo sprendimai: el.prekyba, prekyba soc.tinkluose, fizinė prekyba ir marketingo planavimas"
Seminaras skirtas fizinių parduotuvių turėtojams, gamintojams, kurie pradėjo ar planuoja pradėti prekyba elektroninėje erdvėje. Kokie iššūkiai, sprendimai, reklamos kanalai ir būdai naudojami. Tendencijos ir galimybės.
Seminaras uždaras- pagal kliento užsakymą.
ATVIRIEJI SEMINARAI
Praktinis seminaras „Kaip "išgyventi" prekybos centre ir nugalėti konkurencinėje kovoje"
SEMINARO TEMA - tai praktiniai marketingo mokymai, kurių metu bus pristatyti sėkmingi komercijos sprendimai prekybos centruose.
SEMINARAS SKIRTAS – mažmeninės prekybos parduotuvių vadovams, prekybos centrų marketingo specialistams.
SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir efektyviau dirbti prekybos centruose.
PAGRINDINĖS TEMOS:
- Prekybos vietos pasirinkimas
- Matomumas ir efektyvumas
- Pardavimų skatinimo metodai
- Pelningumas "nuolaidų" metu
- Pirkėjų lojalumas - tikras ar "kortelinis"
- Marketingo strateginiai ir taktiniai planai - poreikis, detalumas ir biudžetas.
Seminaro trukmė: 4,5 val.
Praktinis seminaras „Naujų produktų kūrimas ir įvedimas į rinką“
SEMINARO TEMA - tai praktiniai marketingo mokymai, kurių metu bus pristatyti metodai ir naujausios tendencijos, kuriant prekių ženklus.
SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už asortimento plėtrą.
SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir efektyviau dirbti su reklamos agentūromis, kuriančiomis prekinius ženklus.
PAGRINDINĖS TEMOS:
Prekės sukūrimas:
• Rinkos įvertinimas – kokią prekę kursime?
• 5D prekės ženklas – vartotojų pojūčių išnaudojimas;
• Prekės vertės suteikimas – pozicija vartotojų skalėje;
• Moderni pakuotė – nauji pirkėjų reikalavimai;
• Esamos prekės modifikavimas – pasirinkimo kryžkelė.
Seminaro trukmė: 1,5 val.
Seminaras “B4B ir B4C marketingas: apie marketingo įtaką pelningumui ”
SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už įmonės plėtrą.
SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias priimant sprateginius marketingo sprendimus.
PAGRINDINĖS TEMOS:
- Paslaugų marketingas- pagrindiniai pelno nešėjai
- Kiek, kaip ir kada lesinti „auksinę vištą“- marketingo biudžetas, investavimas, grąža
- Lojalumas- kiek kainuoja klientas?
- Integruotas marketingas- kas tinka mano įmonei
Seminaro trukmė: 16 val.
Praktinis seminaras 'Rinkodaros projektų valdymas"
SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už projektų vadybą.
SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias projektų valdyme bei gauti konsultacijas savo vykdomuose projektuose.
PAGRINDINĖS TEMOS:
Rinkodaros projektai –nuo idėjos iki komandos suformavimo;
Rinkodaros projekto valdymas
Seminaro trukmė: 16 val.
INDIVIDUALŪS SEMINARAI ĮMONĖS DARBUOTOJAMS
1. Efektyvus laiko planavimas ir valdymas - didesnis pelnas.
2. Pardavimų skatinimas ir klientų lojalumo programa gamybinėse įmonėse.
3. Pardavimų skaitinimo akcijos- nuo idėjų iki efektyvumo skaičiavimo.
4. Metiniai marketingo planai- prioritetai, lankstumas, biudžetai.
5. Marketingas įmonėje - kaip integruoti įmonės marketingo sistemą į visus padalinius.
6. Marketingas- paprastai ir praktiškai (sėkminga pradžia).
SEMINARUS VEDA - vadybos mokslo magistrė (marketingo specializacija) Daiva Dieninė, turinti 25 metų profesinę patirtį ir vadovaujanti i-marketing.lt veiklai, Lietuvos marketingo asociacijos narė.
Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
• išsamią metodinę medžiagą;
• seminaro dalyvio pažymėjimą;
• 50% nuolaidą individualioms marketingo konsultacijoms.
Pasiteiravimui: Daiva Dieninė, mob. +370 676 22305. El.paštas: daiva eta i-marketing.lt